MAGAZIN: Str. T. Vladimirescu , Bl. G164, ZALĂU/ ATELIER: Aghireș, nr. 1. Jud. Sălaj

0745 544 919 / 0721 544 919 autolandhosu@yahoo.com

Distrugătorul de rable

Pentru fiecare început există un sfârșit

Fiecare mașină nouă și strălucitoare de pe podeaua showroom-ului va ajunge într-o zi într-o curte de gunoi, iar valoarea ei nu va depăși greutatea metalului folosit pentru a o construi.

Una dintre cele mai importante opriri la care ajunge o mașină veche la sfârșitul liniei este concasorul – o mașină masivă al cărei singur scop este de a comprima o mașină într-un cub mic sau placă aplatizată. Un concasor pentru mașini este o mașină folosită pentru comprimarea resturilor metalice ale unei mașini nedorite după ce a fost dezbrăcată de toate piesele utile. Comprimarea acestora ocupă mai puțin spațiu atunci când este depozitată sau transportată cu camionul sau trenul către o instalație de reciclare. Un concasor este doar un pas al procesului de reciclare automată. Concasoarele pot fi portabile sau staționare. Mașinile mai vechi tind să fie staționare – odată instalate într-o curte de gunoi, ele rămân acolo. Astăzi, majoritatea concasoarelor sunt portabile. Acestea sunt construite montate pe o remorcă de camion de dimensiuni standard și pot fi remorcate în diferite locații, montate, utilizate pentru a zdrobi unele lucruri, apoi mutate în altă parte. Acest lucru ajută la reducerea costurilor pentru curțile de salvare automată.

De ce zdrobire?
Aproximativ 65 la sută dintr-o mașină (rablă) este fabricată din oțel (restul este fabricat din alte metale plus sticlă, cauciuc și tapițerie). Reciclarea metalului consumă cu aproximativ 74% mai puțină energie decât fabricarea oțelului nou. Oțelul reciclat este, de asemenea, mai ieftin, deoarece minereul nou nu trebuie extras pentru a-l produce. Tot oțelul produs astăzi conține cel puțin 25% din oțel reciclat, iar unele produse sunt fabricate în întregime din oțel reciclat. Deci, pe lângă beneficiile economice și de mediu, reciclarea mașinilor este o verigă vitală în infrastructura industrială a lumii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *